söndag 3 november 2013

Lazy sunday


Hej på er! <3 Ingen bra uppdatering idag men som vanligt på söndagar så ligger jag lite på latsidan gällande bloggen. Jag har bara tagit det lugnt idag. Kollat flera avsnitt av senaste säsongen Vampire Diaries (sjukt bra!), ätit god mat både hemma och hos Jonas föräldrar i deras nya hus. Jag måste visa er bilder därifrån sen när de får ordning på det, det blir så sjukt fint att jag inte kan sluta stå och titta runt mig när jag är där. Sen så är jag och Jona tillbaka i Vasa för en ny skolvecka. Jag ska resten av kvällen bara fortsätta ta det lugnt och fixa mina naglar så att jag är redo för den kommande veckan. Har så otroligt mycket jag ska hinna med så jag vet inte var jag ska börja. På lördag har jag och Jona inflyttningsfest (woho) men tills dess är det ju rätt mycket att fixa så klart. Men vi hörs imorgon :) Då ska jag göra en skoluppgift på Malin så då får ni säkerligen bilder från det. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar