lördag 6 april 2013

Basiron


Jag har alltid haft bra hy (förutom under en kort period när jag var 13 år då finnarna var större än ansiktet) men efter att jag testade Mary Kays timewise serie i december-januari så fick jag jävligt dålig hy! Slutade i januari och hade då fullt med finnar, nu är finnarna borta men jag har fortfarande tusentals pormaskar och titt som tätt dyker en bauta finne upp och vill inte ge med sig. Så nu tänkte jag testa det som hjälpte mig förra gången, basiron!
Hämtade ut den från apoteket idag och ska testa första gången ikväll. Hoppas verkligen det hjälper för det känns så ledsamt att min hy som brukar vara så fin nu är helt nopprig...

(Mary Kays Timewise hud serie fungerade inte alls för mig men jag måste säga att deras foundation är den bästa jag använt!)

2 kommentarer:

  1. MK:s Foundationen är super men den funkar tyvärr inte för mig, fick röda utslag i ansiktet (jag har annars inte känslig hy), samma hände av en rengöringsprodukt därifrån som jag testade för flera år sen. Däremot är concealern den bästa!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha okej, ojdå... Undrar om jag borde ta en paus med foundationen då också och se om den kan vara orsaken till alla pormaskar.

      Radera