tisdag 2 april 2013

Svar på kommentar samt en fråga till er

"Hej, Jag brukar inte läsa din blogg så ofta men jag har märkt att du väldigt ofta visar upp kläder från Code och jag är nyfiken på om du får någon ersättning från Code för det här, utöver din "vanliga" lön? :)"


Hej! Jag har sagt det förr och säger det igen, min blogg har ingenting med Code att göra :) Allt vad jag publicerar om Code gör jag för att jag själv vill. Jag jobbar där och självklart hör det till att man ska använda kläderna från egna butiken så då blir det ju också automatsikt så att jag använder mest kläder därifrån. Skulle jag jobba på Lindex skulle jag säkert ha mest kläder därifrån. 
Så nej, jag får ingen ersättning från Code för att publicera inlägg som handlar om butiken :)



Förresten, skulle ni återigen vara intresserad av en frågestund? Sist frågade ni väldigt mycket så kanske ni har mer/nya saker ni undrar över? Eller skulle ni vara intresserad att ställa frågor om mig till Jona så att han skulle svara på dem? Såg för någon tid sen något liknande i en annan blogg..?!

2 kommentarer: