torsdag 11 april 2013

Skor till examensklänning

"Hej! Jag blir färdig kock och kombistudent till våren. Jag har en vit klänning som är kortare där fram och lång där bak. Jag har lite skoångest. jag vill ha ett par höga klackskor i nån klatschig färg. Jag hatar pumps, så helst nån med platå. Vill du hitta fram någonting fint som skulle passa till studenten och kanske nån fin väska till?"



Ursäkta att det tog sån tid för mig att göra inlägget :)

Tycker det låter väldigt snyggt att du tänkt bära färgstarka accessoarer till din vita klänning. Du skrev att du hatar pumps men jag satte ändå dit några med hög platå. De rosa från Ellos har jag själv i svart och de är oskojat de bekvämaste högklackade skorna jag har.  Hoppas collaget är till någon hjälp :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar