fredag 12 april 2013

Med och tävlar i NEXT IN FASHION

Efter att i över en vecka ha funderat över om jag ska delta eller inte så valde jag i förrgår för att gå med i Modettes tävling Next in fashion. Så här går tävlingen till (kopierat från Modettes sida):


Next in Fashion är tävlingen där vinnaren får chansen att representera Modette under modeveckorna i London, Milano och Paris, hösten 2013. Bevakningen sker på plats tillsammans med moderedaktionen. I potten ligger även en ersättning på 15 000kr, resa och logi under dessa tre veckor samt ett exklusivt bloggkontrakt på modette.se
Bloggen är deltagarens medium för att utrycka och visualisera sin känsla för och medvetenhet om mode och skönhet. Som bloggare på Next in Fashion är det viktigt att anta de utmaningar som presenteras för att uppmärksammas av juryn och säkra sig en plats i finalen.

Priset

Vinnaren av Next in Fashion 2013 får följa med Moderedaktionen till höstens modeveckor i London, Milano och Paris. Du kommer att arbeta nära modettes modechef som också blir din chef under uppdraget. Tillsammans med denne kommer ni leverera innehåll för publicering på Modette.se och i Nyheter24s närverk. Tiden som modeskribent kommer bli riktigt kul och ett minne för livet, men innebär också att du kommer behöva jobba hårt för att leverera i enlighet med uppsatta mål.

Vinnaren

Vinnaren måste vara över 18 år och vara tillgänglig under september-oktober för att ha möjlighet att vinna tävlingens pris.
Under 18? Ingen fara, du får mer än gärna delta i tävlingen och visa vad du går för. Next in Fashion är en bra plattform att göra sig ett namn på. Vem vet, kanske du blir upptäckt under tävlingens gång?


Jag tror inte själv att jag har så stora vinstchanser eller ens chans att komma till final MEN man måste våga ta risker för att nå sina mål och det här ser jag som en fruktansvärt bra övning på vägen. 
Så nu hoppas jag och önskar att ni ska följa mig på den här länken http://nyheter24.se/nextinfashion2013/sandraemilia/
fram till tävlingens slut. Jag kommer att fortsätta blogga som vanligt här (TROR jag, vad tycker ni?) men jag hoppas att ni tänker följa den andra bloggen då de fem som har flest läsare går direkt till final.

Tack för ert stöd! <3

Och speciellt tack till http://ericaljung.papper.fi/ som gav mig en spark i baken och såg till att jag anmälde mig :)

2 kommentarer:

  1. Finns inget att förlora, du kan bara få positivt ifrån e, hur e än gar! <3 :)

    SvaraRadera