måndag 22 april 2013

Bilder från mitt rum

Jag fick en önskan om att visa några bilder från mitt rum så här kommer de!

blogg5

blogg6

Jag vet nu inte om det är något speciellt med mitt rum men ni ville se det så varsågod, haha. Färgerna går i vitt, svart och grått och det som dominerar alla ytor är mina kläder...
Jag har en garderob med tre skåp men den räcker inte till nånting. Bakom det svarta draperiet finns en bokhylla men den ville jag inte visa på bild, hehe. Den är fullproppade med skor och kläder. Under sängen har jag lådor med kläder och som ni ser en stor klädstång mitt i rummet som står framför skrivbordet. Hatar att den står där men tyvärr har jag inget annat val.Jag har ett sminkbord och jag tror faktiskt att det åker med sen när jag flyttar till Vasa. Skönt att ha ett ordentligt utrymme för smink.Just nu är skåpen väldigt tomma då det mycket hat blivit packat ner i resväskan inför Rhodos på lördag.På de två skohyllorna ser ni de skor jag använder mest men som sagt är det långt ifrån alla par…
Sälen på sängen fick jag av min pappa när jag var liten så den tycker jag är fin där <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar