söndag 7 april 2013

Senaste dagars träning

Ons: crossfit 30 minuter

Tors: gym 45 min

Fre: spinning 20 min + gym 25 min

Lör: gång 30 min, 3,2 km

Sön: gång 40 min, 4,75 km


Igår kväll ville jag ut och gå och eftersom att Jona efter en stund skulle komma hem till mig så bestämde jag mig för att möta honom, perfekt sätt att gå på, då slipper man det där jobbiga med att gå tillbaka sen, haha. Hann alltså 3,2 kilometer. Idag när han åkte hem så satt jag på med honom en bit och gick därifrån hem. Det blev 4,75 km.
Tycker det här är det bästa sättet att gå på. Om man inte har något annat val än att gå hem så gör man ju det också så klart, haha. Istället för om man börjar gå hemifrån och tänker att man ska gå 2,5 km innan man vänder, då kanske man tänker efter 2 km att nää jag orkar inte längre och bara vänder om...
Så mitt tips till er som vill orka gå längre, ha någon att skjutsa er eller sitt på med någon som åker så har du inget annat val än att faktiskt gå ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar