fredag 5 april 2013

Dagens outfit















5 kommentarer:

  1. Undrar ifall du sku kuna sätt upp några riktigt fina klänningar som sku passa till ett bröllop t.ex ?

    Vill att den ska va så där lagom kort, söt vippig i någon söt ljus härlig färg.

    eller en sån där med längre baktill och kortare framtill, dock ingen långklänning eller så.

    men en söt, härlig sommarfärgad klänning i så där rimligt pris !! :) sku va super snällt av dig, är i ren panik så att säga hehe.

    SvaraRadera
  2. så snyggt! gillar byxorna skarpt! :D

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag blir färdig kock och kombistudent till våren. Jag har en vit klänning som är kortare där fram och lång där bak. Jag har lite skoångest. jag vill ha ett par höga klackskor i nån klatschig färg. Jag hatar pumps, så helst nån med platå. Vill du hitta fram någonting fint som skulle passa till studenten och kanske nån fin väska till?

    http://images.search.conduit.com/ImagePreview/?q=white+long+back+short+front+dress&ctid=CT3220468&SearchSource=49&FollowOn=true&PageSource=Results&SSPV=&CUI=&UP=&UM=&start=0&pos=6

    SvaraRadera