lördag 26 maj 2012

Fredagkväll

Hej på er :D Förlåt för dålig uppdatering men jag njuter av min lediga dag. Är för första gången ledig från Code på en lördag så jag vill kunna njuta av varje minut :)
Igår kväll åkte jag med Sarah in till stan och till O'learys. Där tittade vi på ståuppbandet KAJ. Jäklar vad bra de var! Hoppas verkligen jag får chansen att se dem igen. 
Efteråt chillade vi på i stan och väntade på att Jona skulle sluta arbetet. Efter två åkte jag och Sarah hem till hennes där jag spenderat  natten. Sarah är själv hemma då F är i Sverige så jag tänkte att jag kan väl hålla henne sällskap :D
Efter frukosten idag tog vi en över 1 timmes lång promenad. Vädret var så bra efteråt så sen har vi bara stekt på deras terrass. Lite färg har jag nog fått :D 
Nu är jag hemma men ska bara duscha snabbt innan Sarah kommer hit. Jag ska baka och snäll som Sarah är erbjöd hon sig att hjälpa mig, haha. 
Ikväll ska vi troligen på bio. Nu ska jag visa er gårkvällens outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar