torsdag 17 maj 2012

Svar på kommentar

Hej, kan du hjälpa mig? Jag är kort, normalvikt men storbröstad. Jag vill ha en ny bikini, men utan band, och har inte hittat någon snygg. Den skall ha foder och vara ordentligt sydd nere under brösten. Någon snyggt mönster och gärna i häftig färg. Har du några tips? Helst inte så dyra heller.


Jo men absolut kan jag hjälpa dig :D Jag själv har ofta svårt att hitta bikinis utan band som hålls uppe men faktiskt så är de flesta från H&M väldigt bra! Dessa två har jag och de sitter som berget, dessutom blir det bara runt 20-30 € för både bikini och nedredel. 

Nu har jag också beställt detta set, tror den sitter riktigt bra den också.

Och färgglad är den verkligen :D

Dessa kommer också från H&M och alla tror jag de sitter som de ska.
Trots att de alla har band på bild så är de på alla avtagningsbara.

Sen ett litet tips. Jag har på vanliga kläder 34-36 i storlek men när det gäller bikinin så tar jag 36 i nedredel men 42 i övredel. 


Dessa kommer från Nelly och är heller inte så dyra. Och jag tror de hålls på plats!

Wonderland - Rose Bikini BottomWonderland - Only Hope Bandeau SetWonderland - For You Bikini BottomWonderland - For You Bikini Bottom


Hoppas du hittar en bra bikini :D

2 kommentarer:

  1. Tack ska du ha! Ja tror ja fastna för den första modellen :D

    stort + fö en megabra blogg, och att du svara så fort! Ja beundrar dej värkligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina saker :D Tusentack, vad glad jag blir :D

      Radera