torsdag 31 maj 2012

Svar på kommentar

"Är det den klänningen du hittade när du var på kreta? Färgen är jättefin! :)"


Nej det är det inte :) Klänningen från Kreta har konstigt nog tappat sin färg sen jag köpte den! Så den kändes inte alls lika snygg nu när studenten närmade sig så jag ville ha en ny. Dessutom var den där dagen när mor får vara med och köpa studentklänning till sin dotter så viktig för min mamma så jag var "tvungen" att köpa ny, haha ;) Nej men jag ville ha en ny för att den inte alls var så fin som den hade varit. Dock kommer jag att använda den från Kreta sen på kvällen på krogen. För den jag ska ha på dagen är alldeles för fin och dyrbar för att gå runt bland fyllon på krogen med!


Som tur var så kostade inte den från Kreta alls mycket och jag behöver ju ändå en annan klänning på kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar