måndag 28 maj 2012

Valio PRO feel - kvarg


Så första produkten ut är proteinkvargen. När jag köpte fanns det bara jordgubbssmak kvar men den var jättegod! Kvargen är väldigt tjock så man blir väldigt mätt på bara en burk. Nästan så att den var liiite för stor, men bara lite. Jag kommer absolut att köpa fler gånger av den här!

Här kommer lite info om produkten och om proteiner.

ProteinKvarg: 
jordgubb och vanilj
Lika mycket protein som i vanlig 
naturell kvarg (11 g/ 100 g).
Betydligt mindre kolhydrater och 
tillsatt socker än i andra smaksatta kvargar.
Hjärtsymbol-produkt.
Laktosfri.


Proteiner ger nytta som både syns och känns:
Verkar som energikälla.
Ger byggmaterial för tillväxt.
Förnyar kroppen.
Ger mättnadskänsla.
Underlättar viktkontrollen.
Främjar återhämtningen efter motion.
Upprätthåller funktionsförmågan. 


Läs mer på valios hemsida valio.fi/profeel




Jag har fått detta erbjudande tack vare att jag är en Buzzador; läs mer här http://www.buzzador.com/se

1 kommentar:

  1. kan du berätta mer, kan vem som helst bli buzzador + kostar det ? behöver man va myndig ? kommer de via telefon eller email eller post alla uppgifter osv.. ? berätta mera mera, funderar på att bli men vet inte om jag vågar ? :)

    SvaraRadera