tisdag 15 maj 2012

Svar på kommentar

Måste bara säga att jag gillar stoort då du hjälper folk med "klädproblem", då du säger vad du inte skulle sätta på dig och då du säger din åsikt om vad som är inne enligt dej. Det är superkul att läsa! :) Nu i samma veva tänker jag fråga om pälsvästen, är den inne? skulle du sätta på dig en sådan osv? :)




Först och främst, va roligt att du/ni uppskattar det jag gör, gör ju bloggandet mycket roligare när jag vet att ni gillar det :D Så tack!

Och som svar på din fråga, jag älskar pälsvästar! Tycker de är ett super sätt att piffa upp en outfit på. Dock känns det kanske lite som att det är fel årstid att använda dem på. Men till hösten kommer jag absolut damma av min och börja använda den igen :)

Här lite outfits från när jag använt pälsväst...









1 kommentar:

  1. Hej! Jag behöver lite tips från dig! :) Överlag så älskar jag chinos! I alla färger. Om de är inne nu har jag ingen aning om och det bryr jag mig egentligen inte om heller. Jag har på mig det jag gillar helt enkelt! :) Mina två senaste chinos är röda och mörkblåa. Nu vill jag helt enkelt ha tips på hur jag kan matcha dem. Jag är helt utan fantasi just nu! Tacksam för svar! :)

    SvaraRadera