lördag 19 maj 2012

Hårsnack


När jag var på väg hem från jobbet idag kunde jag inte låta bli att gå in via Hair Fashion för att shoppa lite nytt till mitt hår. Både min hårinpackning och hårolja här hemma är nästan slut så passade på att förnya mitt skafferi med dessa två.

Dessutom passade jag på att klippa mitt hår ikväll, igen, hehe. Det är bara 1 ½ månad sen jag klippte det senast men ack så slitet det är! Det växer så det på riktigt knakar och jag klarar bara inte av slitna och torra toppar! Skulle det inte vara för att jag har studenten om bara någon vecka så skulle jag definitivt ha tagit mer. Men men, nu känns det i alla fall rätt så lent och fint igen. 

Ta inte det här fel nu, för jag älskar Frida Grahn och hennes blogg (läser den varje dag) men vad jag inte gillar är hennes hår! 

Det där håret är föööör långt enligt min smak! Tycker helt enkelt att det inte längre är snyggt när det är sådär långt. 
Men hej, det är bara vad jag tycker :) 

Så därför är jag också noga med att klippa mitt hår ofta, vill inte att det ska bli allt för långt.

1 kommentar:

  1. håller med dig om Fridas hår! jag fick exakt dendär håroljan i present, men jag vet inte hur jag ska använda den haha. kan du förklara hur den ska användas och vilken effekt den har? :)

    SvaraRadera