tisdag 15 maj 2012

Telefonproblem

Godmorgon! :) Idag är jag ledig och jag har planerat att tillbringa dagen tillsammans med Ica och Mirellis :) Först ska vi gå lite vid Prisma, hehe. De behöver handla inför sin kommande resa och jag vill återigen titta på telefoner. Kan absolut inte bestämma mig för vad jag ska ha! Valet står dock mellan en Nokia n9 och en Lumia... Någon som kan säga mig vad jag ska göra? :P Lumia har jag faktiskt bara hört skit om...



Efter en sväng till Prisma ska vi på Body combat, jag ääälskar body combat :D Så sjukt kul!



2 kommentarer:

  1. NOO! Lumia e fantastisk!
    Jag köpte själv en Lumia 800 då ungefär när de kom ut och jag har ännu inte hittat något stort fel på den. Det enda är att kameran kan ha lite svårt att fokusera i mörker, men trixar man lite blir det bra.
    Stor telefon i liten förpackning och finns hur många appar som helst till den.
    Lumia kan kännas lite krånglig i början innan man lärt sig alla funktioner och operativsystemet eftersom de kör på Windows... eller så e det bara jag :D Men man lär nog sig snabbt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha okej, men vad bra att du sa :D Faktiskt så beslutade jag mig igår för att det blir en sådan :D Men nu måste jag bara vänta på att de får in fler så att jag kan köpa den :D

      Radera