söndag 20 maj 2012

Svar på kommentar - hårolja

"håller med dig om Fridas hår! jag fick exakt dendär håroljan i present, men jag vet inte hur jag ska använda den haha. kan du förklara hur den ska användas och vilken effekt den har? :)"





Som ni kanske förstått är hårolja något jag inte klarar mig utan, tycker verkligen det är en toppenprodukt!
Hårolja kan man sätta i håret både när det är vått samt när det är torrt. Jag sätter alltid i oljan efter att håret torkat eller bara när jag känner att håret känns lite trött och tråkigt. 
Sätt bara en klick i din hand, 1-3 droppar. Sen "kammar" du bara in det i hårlängderna med hjälp av fingrarna. 
Men det får absolut inte sättas nära hårbotten! Jag brukar lägga i det ungefär vid hakhöjd och neråt. 
Just den här håroljan gör håret glansigt, mjukt och "fluffigt". 

Håroljor är verkligen en mirakelprodukt :) 

4 kommentarer:

  1. kan du göra video när du rullar upp ditt hår med t.ex spolar ? :D:D

    SvaraRadera
  2. varifrån köper du hade håroljon diin? Själv använder ja XL men he sku vaa ti prov na nytt=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här har jag köpt från Hair Fashion i Jakobstad :) Men jag tror nog att de flesta hårsalonger som säljer Schwarzkopfs produkter säljer den här :)

      Radera
  3. XL... XZ ska e va. Men ok, måst prov:)

    SvaraRadera