söndag 20 maj 2012

Kläder jag inte skulle sätta på mig - Nelly

Selected Femme - Alice DressAura Boutique - Velvet Stud Dress

Klänningar/toppar som är tajta ovanför brösten och sen "volangar" som den här. Blä! 

Odd Molly - Good Dress

Klänning som bara passar på en 11-åring.

Vero Moda - Anna Halterneck Long Dres

Ful färg, fult mönster.

Only - Mickey Tank Top

Toppar med figurer på tycker jag inte är fult, men det känns inte riktigt som min grej. Dock kan jag nog tänka mig att jag skulle ändra åsikt angående det :D

Free People - Bonita Sweater

"Tuniksärmar" gillas inte av mig men det är främst för att jag helt enkelt inte passar i det.

Replay - Flare Teena PantsEstradeur - Lace Tights

Tajts, usch!
Miista - LasaHeavy Machine - HM1210TOMS - Seasonal Classic Printed

Och så avslutningsvis några akor jag tycker är fula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar