torsdag 31 maj 2012

Smygtitt på min studentklänning


Fick en kommentar av en nyfiken läsare, och jag kan tänka mig att flera av er är nyfikna, på vad jag ska bära på min student. Jag tänker inte visa er hela klänningen men det börjar närma sig så pass mycket nu att ni nog kan få en liten smygtitt. En liiiiiten! Här ser ni hur det ser ut när man öppnar tygpåsen klänningen är in i. Dessutom ser ni Jonas slipps där, haha. Den är inte alls i samma färg men det var det närmaste vi kunde hitta! Dessutom råkar den komma från Code.

Så vad tror ni? Kommer jag att ha en fin klänning eller kommer den vara asful, hehe? Själv älskar jag den och kunde inte ha hittat en bättre. Färgen är perfekt på mig och tack och lov har jag hunnit få rätt så mycket färg på kroppen så det kommer bli riktigt snyggt. 

1 kommentar:

  1. Är det den klänningen du hittade när du var på kreta? Färgen är jättefin! :)

    SvaraRadera