söndag 20 maj 2012

Svar på kommentar- bloggvideo

"kan du göra video när du rullar upp ditt hår med t.ex spolar ? :D:D"




Enda sen jag började blogga har jag fasat för en grej, den dagen när någon kommenterar att de vill att jag ska göra någon typ av video ;) Haha! 
Skulle kännas otroligt pinsamt att göra en men vad gör jag inte för att göra er glada, haha :D Så nu lovar jag er att jaa, det kommer nog att komma en video inom kort, haha. 
Då kan jag både visa er hur jag rullar upp håret på spolar, hur jag lockar håret med locktång, hur jag använder hårolja och allt vad ni önskar se, haha.
Så kom med förslag så lovar jag att jag i alla fall ska göra ett försök ;) Men helst pratar jag inte i videon, eller finns det läsare som aldrig träffat mig och vill veta hur jag låter/pratar också, haha?






Skulle de här bilderna kunna vara tagen samma dag som Ica fyllde 18 år kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar