söndag 20 maj 2012

Ur min garderob- bikinisar


Jag älskar bikinis! Dessa är de bikinin som jag tänkt använda i sommar. Har två stycken bikinin som jag bestämt att är för nötta för att användas offentligt. Så de kommer jag bara använda när jag arbetar i trädgården osv. 
Men de här (plus den färgglada som jag beställt på hm som jag borde få denna vecka) är de som jag tänkt använda i sommar. Alla ska med till Spanien, hehe :D 
Min favorit är de blommiga eller den blå bikinin...

Vilken är er? :)

Har ni förresten tips på fler ur garderoben inlägg?

2 kommentarer:

  1. Den blommiga är nog fin :) Det står på H&M's hemsidan att nedredelarna till dom där dina nya är 'tanga' modell men inte ser dom något mindre ut än dina andra bikinin? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha aja, nej den är nog helt normal ;)

      Radera