tisdag 29 maj 2012

Valio pro-feel


Så nu har jag, som Buzzador, också smakat dessa två smaker från Valios Profeel sortiment. Kaffe och choklad. Kaffesmaken gillade jag men chokladsmaken var nu så där. Men jag har alltid hatat O'boy så kanske inte så konstigt att det här inte föll mig i smaken. 
Drycken var mättande och jag gillar att den inte måste stå i kylskåp.
Jag skulle inte kunna dricka det så ofta men däremot kan jag bra tänka mig att ha dessa här hemma eller varför inte i bilen för nödsituationer. Till exempel när man har bråttom och inte hinner äta bra, då är det här en räddare i nöden istället för att man kanske äter något onyttigt som godis. 
Helt klart tummen upp! 

Här kommer Valios text om dryckerna:

Proteindryck
jordgubb, choklad och 
kaffesmak
Rikligt med proteiner och 
kolhydrater i samma proportion.
Tillsatt socker endast 3–5 %.
Laktosfri och D-vitaminerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar