onsdag 16 maj 2012

Svar på kommentar

Hej! Jag behöver lite tips från dig! :) Överlag så älskar jag chinos! I alla färger. Om de är inne nu har jag ingen aning om och det bryr jag mig egentligen inte om heller. Jag har på mig det jag gillar helt enkelt! :) Mina två senaste chinos är röda och mörkblåa. Nu vill jag helt enkelt ha tips på hur jag kan matcha dem. Jag är helt utan fantasi just nu! Tacksam för svar! :)


Hej på dig :) Chinos är en sån grej som jag tycker att återkommer varje sommar i olika slag så jag skulle nog vilja påstå att de är en "innegrej". Själv har jag ett par "halvchinos" med lite högre midja som jag älskar! 
Här kommer mina tips på hur du kan matcha dem:

Outfit 1.


Enkla, vita tygskor är nog allra snyggast till chinos när det gäller en vardagsoutfit. En enkel topp till endera instoppad (om den är tight) eller så där slarvigt instoppad framtill (om den är lös). 

Outfit 2.

Nelly  Shoes - Alvine

Till lite festligare tillfällen; vit tight tröja, stort halsband, pumps och en färgglad kuvertväska.
(Till dina röda chinos skulle jag köra på ett silvrig halsband och en till exempel en silvrig eller svart kuvertväska).

Outfit 3.

Chinos, brunt bälte, vit stor t-skjorta instoppad framtill, bruna sandaler.

Outfit 4.


Skjorta instoppad, kort kavaj, pumps.

Och så här har jag burit mina "chinos" :)





2 kommentarer: