söndag 27 oktober 2013

10 saker ni (kanske) inte visste om mig

  1. Jag älskar musikaler som till exempel Moulin Rouge, Phantom of the Opera, Grease osv. 
  2. Fram till att jag var runt 7 år gammal lekte jag enbart med leksakstraktorer, men då vände det och jag ville bara ha barbiedockor. Jag hade sjukt många dockor, hus, hästar, kläder osv. Trodde jag skulle leka med barbiedockor ännu när jag var 14, haha. Dock gjorde jag ju inte det utan barbiedocks intresset gick över till kläder istället.
  3.  Jag vet ingenting om bilar. Det är just och just så jag vet vad min egen bil är för märke. Om någon frågar om den så säger jag bara att den är liten och grön, haha. Nej men är man inte intresserad så lär man sig inget heller.
  4. Mina ögonbryn är konstigt nog väldigt olika. Det ena har ett hack i sig och är mycket kortare och smalare. Dock har det alltid sett ut så och är inget som har kommit på grund av plockning. Men det här gör ju att jag alltid vill ha målat mina ögonbryn.
  5. Jag älskar listor och skriver listor över precis allting. Vad jag ska handla, shoppa, vad jag ska få gjort under den närmaste tiden, vad jag ska ha gjort under dagen, vad jag måste komma ihåg, jaa allt!
  6. En grej jag ogillar med att ha flyttat hemifrån är att inte ha någon mangel till hands, haha. Min mamma har en mangel och det har gjort att jag verkligen älskar att ha manglade sängkläder. Så nu är jag alltid lite sur när jag bäddar om :)
  7. Jag har redan börjat lyssna på julmusik, hehe....
  8. När jag cyklar så MÅSTE jag börja trampa med höger fot, gör jag det med vänstra foten så tappar jag balansen och faller, haha :)
  9. Jag har fortfarande (sen februari) problem med mitt vänstra knä och kommer antagligen behöva uppsöka läkare då det till och med har börjat värka i det nattetid...
  10. Jag erkänner att jag är perfektionist när det gäller vårt hem. Jag blir galen när det inte är i ordning. Däremot inne i lådor och skåp råder det fullständigt kaos, haha. Men jag brukar kalla det för ordnat kaos ;) 

Gammal bild från 2011




4 kommentarer:

  1. Ouuff, så synd att du också har problem med knäet :/ Mitt värker också om nätterna, så jag har ett mjukt knästöd på över natten som värmer och därmed lindrar värken. Den e en såndär tyg-'tub' som man drar på knäet, kallas stöd, men tycker själv det är för mjukt för att stöda då man rör på sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahaaa okej, du också! Usch då :/ okej :)

      Radera
  2. Alltså vilken UNDERBAR bild! Helt fantastisk! //A.B.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Den är fotad i helsingfors av studio elite :)

      Radera