onsdag 30 oktober 2013

Lite träningssnack

Nu är det en stund sen jag skrev något om min träning så här kommer ett litet längre inlägg :) Förra veckans träning såg ut ungefär så här:

Måndag: poledance plus crossfit 1 h 30 minuter
Tisdag: var ute och festade...
Onsdag: så ingen träning onsdag heller
Torsdag: Bodypump 1 h
Fredag: Zumba 45 minuter
Lördag: dans 30 minuter
Söndag: gym 45 minuter

Denna vecka har hittills sett ut så här:

Måndag: poledance plus crossfit 1 h 45 minuter
Tisdag: zumba 45 minuter plus egen träning ca.20 minuter
Onsdag: Bootcamp 45 minuter

Förresten har easyfits zumba fått fem stjärnor av mig nu. Det är verkligen super roligt och så jäkla svettigt! Här nedan ser ni en bild av min topp efter tisdagens pass. Jo det var tungt ;)


Pssst... Ät ofta soppor! De mättar bra och är super om du vill gå ner i vikt eller behålla den. Orsaken är att när alla ingredienser är blandade med vatten så töms magsäcken långsamt. 
Så njut av smarriga soppor nu i höstrusket :)

2 kommentarer:

  1. Jag vill också Zumba!! Efter julen tar jag kort till easyfit jag också ;) / Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter super!! :D Det är sjukt kul :D

      Radera