måndag 28 oktober 2013

Frågestund- svar del 2

När skall jona och du gifta er och i vilket skede skaffa barn? Vad är det bästa med jona och hur blev ni tillsammans? Vilka fördelar finns det med att blogga och hur ser du på dina" fans" på bloggen? Vad har du för planer efter dina nuvarande studier? Sommar eller vinterbröllop och i så fall hur skulle du planera ett vinterbröllop eller rättare sagt ett vändagsbröllop <3 :) du är en underbar bloggerska och det är alltid trevligt att läsa dina inlägg :) kram

Gifta oss lär vi nog inte göra i första taget, det blir nog åtminstone inte på 5 år ännu, kanske inte ens på 10 år. Jag vill ha tid på mig att planera mitt bröllop ;)
Just nu vill jag inte ens ha barn men jag antar att när jag blir äldre känner jag annorlunda. Men hur som haver blir det nog inga barn före 30 års åldern.
Det bästa med Jona är nog att han är så lugn, han tar mig ner på jorden när det behövs ;) Han är väldigt omtänksam och helt enkelt bara underbar. Ibland när han gör eller säger nånting speciellt så kan jag tänka att nej, den kan väl ändå inte finnas en man som är på det här viset? Han är som kvinnans drömbild av mannen och ibland undrar jag nog vad jag gjort för att förtjäna honom, haha!
Vi blev tillsammans när vi gick i högstadiet och umgicks i samma kretsar.
Fördelarna är många. Jag får helt som jag vill uttrycka mina tankar här på bloggen och göra det jag själv vill med den. Dessutom är det så fruktansvärt roligt när man får höra att bloggen är omtyckt. Jag har några gånger blivit stoppad på stan och på krogen av människor som säger att de gillar min blogg och det är så jäkla roligt! Var aldrig blyga för att komma fram och säga det för ni vet inte hur glad och rörd jag blir! Även på facebook får jag nu som då meddelande om att min blogg är omtyckt och det är så härligt!  Jag lever i flera dagar på att nån sagt att de gillar mig och min blogg :) <3
Flytta till Stockholm och börja jobba som stylist förhoppningsvis.
Jag tror nog att jag vill ha ett sommarbröllop trots att jag inte är helt emot vinterbröllop heller.... Och jag avslöjar inga detaljer på hur mitt bröllop ska se ut men tro mig, jag har det nästan planerat helt redan, haha.
Åååh vad glad jag blir av att höra det här, tack snälla du <3 Tusen kramar!


favoritalkohol-dryck? favoritunderkläder? string eller hipsters? favoritställning i sängen? rumppa eller bröst? ;) /duvetvem ;) höhö

Strawberry daiquiri och mojito. Julröda underkläder tycker jag är extra fina :D String. Haha jaa du, du får gissa ;) Den här frågan brukar man väl ställa till män, haha? Men om du frågar mig vad jag gillar bättre så säger jag att jag vill ha båda. 
Nej jag vet faktiskt inte vem du är för jag har flera i min bekantskap som troligen skulle kunna kalla sig för duvetvem ;)



Hur har du råd att shoppa hela tiden? :)

Fram till att jag var 18 år så sparade jag varje liten cent som jag tjänade på att jobba, så det gör att jag har rätt mycket på mitt konto. Men sen så köper jag aldrig något som är väldigt dyrt plus att jag är bra på att spara in pengar på annat trams :) Jag slösar inte pengar på onödiga saker och tänker på precis allt hur jag ska kunna spara.


Hur "religiös" tycker du att du är? Haha, konstig fråga. /Marie

Jag är inte religiös alls. Eller visst tror jag på nån typ av gud men det finns nog ingen religion i världen som skulle kunna ha den "rätta" synen. Det finns lika många religioner i världen som det finns människor och det önskar jag att fler kunde inse... Jag har väldigt starka åsikter när det kommer till religion men de tänker jag inte ta upp nu, men jag är inte rädd för att debattera om dem heller ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar