söndag 27 oktober 2013

Frågestund- svar del 1

Här får ni första delen av frågestunden :) Andra delen dyker upp imorgon!

1. Kan man få komma och kolla i din garderob? Haha.. Men det känns som om din garderob är som ett jätte stort hav av kläder :)
2. Vad skulle du beskriva dig med för ord?
3. Hur ofta shoppar du?
4. Vilken skobutik gillar du mest?
5. Vilka är dina favorit skor? (kan du lägga ut bild?)


1. Haha, så stor är den väl ändå inte? 
2. Driven!
3. När jag jobbade på Code flera gånger i veckan men nu försöker jag nog att göra det så sällan som möjligt. Jag vill klara av min studietid utan att behöva ta studielån. Hittills sen jag började skolan 26 augusti har jag varit och shoppat 2-3 gånger här i Vasa och beställt från nätet 2 gånger tror jag.
4. Skopunkten och dess tag 3 för 2 ^^
5. Mina leopardskor är för tillfället favoriterna. Men det byter hela tiden. 


1. Favoritklädmärke?
2. Favorit klädbutiker?
3. Skostorlek?
4. Favorit plagg?
5. Favoritmat?
6. Hur var du som liten?
7. Favorit stil?
8. Bästa smink och styling tips?
Jätteroligt med en frågestund :)

1. Oj svår fråga... Det beror på om du vill veta favorit klädmärket som jag önskar att jag hade råd med eller favoriten på det sättet att jag köper mest därifrån... Men favorit märket som jag önskar att jag hade råd med just nu får nog bli Hunkydorys. Eller det finns tusen men det är det första jag kommer på. Och Ida Sjöstedts vackra klänningar ;)
2. River Island, Forever21, New look, Bikbok, H&M.
3. 37
4. Oj det är omöjligt att välja ett. Men jag väljer att säga kjolen. Jag älskar alla sorts kjolar.




5. Mexikanskt just nu
6. Jag var blyg men väldigt glad. Dock kunde jag bli väldigt arg och när det blev som värst bet jag min mamma i armen, haha. Hon kunde ha flera blåa bitmärken samtidigt.
7. http://www.songofstyle.com/ Motsvarar den nog bäst!
8. Använd highlighter för att se pigg och fräsch ut! Tänk på detaljerna, en sån liten sak som att rulla upp byxbenen eller ärmarna kan göra så otroligt mycket för en look.

Roligt att du tycker det :)


Bh storlek? Hehhee... ;)

Haha, varför vill man veta det? ;) Men 75C


Har du någongång mått dåligt elr haft ångest över ditt utseende, vad isåfall? Hur motiverar du dig själv att gå till gymmet/träna? Hur tränar du på gym (vad vill du förebygga)? Vad är ditt drömjobb?

Alla har vi sämre dagar ibland men ångest så att jag mått riktigt dåligt över mitt utseende har jag väl aldrig haft. Men de dagar jag "tycker att jag är fulast på jorden" så är det nog magen och låren som får mest hat ;)
Jag har stora problem med min mage så för att må bra måste jag hålla igång, det är tillräckligt motiverande för att jag ska träna. Men annars så motiverar jag mig med att det kommer att vara bra inför framtiden samt jag vill ju ha en vältränad kropp!
Jag vill förebygga allt som har med åldrandet att göra, haha. Och jag tränar genom att gå på pass som body combat, body pump, crossfit, zumba, bootcamp osv. 
Mitt drömjobb är att bli stylist! Och i framtiden vill jag ha mitt egna företag.



Tusen tack för era frågor och del två kommer upp imorgon :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar