måndag 28 oktober 2013

Mat!


Vad jag äter är nånting flera undrar över, så här kommer ett litet inlägg på vad jag ätit på senaste tiden ;)


Jona kom får nån dag sen hem med både chips och godis. Det var såå gott men min mage påminde mig om varför jag försöker hålla mig borta från sånt här, mådde inte alls bra dagen efter ;)


Turkisk yogurt med hallon och hemgjord musli.


Favoritsalladen gjort på isbergssallad, tomat, gurka, avokado, tonfisk, majs, ägg, citronpeppar och olivolja. 


Rågbröd med ost och paprika, satsumas. Alltså finns det nåt godare än satsumas?!


Cupcakes!


Kållåda, hehe. Riktigt gott faktiskt!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin ugnsform ni har. Vet du varifrån den kommer? :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ugnsform ni har. Vet du varifrån den kommer? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja visst är den :D jag köpte den faktiskt från loppis men från den sidan där de har sånt som är nytt från butiken. Storloppis i jeppis men tyvärr är det nog nästan ett halvt år sen :)

      Radera