söndag 20 oktober 2013

Bloggfri söndag

Hej på er! Idag är det en sån dag då jag helt enkelt inte har haft lust att blogga. Har dessutom haft fullt upp med annat. Är tillbaka i Vasa efter en helg hemma i Forsby och det första jag och Jona gjorde var att hämta ut vårt TV som vi äntligen fått på posten. Bilder kommer imorgon att komma upp på hur vårt vardagsrum ser ut nu då egentligen allt är klart. Nu ska jag ta och fixa upp lägenheten, torka lite damm och dammsuga, sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen med en te kopp och senaste Elle :) Vi hörs imorgon <3


Åh det känns fortfarande konstigt att se mitt hår på bild, nu när det är mörkare, haha. Men jag gillar det riktigt mycket faktiskt. Dock är det nog den där mellan blonda färgen jag vill ha men kul med lite förändring ibland!



I och med att snön har börjat falla här hemma så har jag fått ordentligt med julkänsla och därmed så är det den här låten som spelas mest hos mig nu. Underbar låt vilken version man än väljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar