söndag 27 oktober 2013

Fashioninspiration- sunday


4 kommentarer:

  1. Hej, visst har du en sån där grå tröja med hål och pärlor där uppe vid halsen och märket vila? Jag har nämnligen en sån också och när jag tvättade min så märkte jag att vissa av pärlorna hade blivit svarta och vissa var den gamla färgen, så blev inte så glad! Så nu undrar jag om det hänt lika för dig eller om du har något tips på hur jag kan göra så det blir snyggt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja visst har jag det :) Vad tråkigt! Nej jag har inte tvättat min ännu men nu vet jag ju att jag ska vara försiktig :) Jaa-a du, tvätta den igen så att alla blir samma färg, haha? Eller så måste du gå och köpa nya pärlor och sy dit dem.. Tyvärr finns det inte så mycket att göra... :)

      Radera
  2. Okej, men tack för tipsena! Kram! :)

    SvaraRadera