måndag 21 oktober 2013

Perfekt träningspass

Idag fick jag den där WOW känslan efter mitt träningspass. Ni vet den där känslan när man vet att yes, idag gjorde jag allt och mitt bästa. Den där känslan när man knappt kan gå tillbaka till omklädningsrummet för att det skakar så mycket i varje liten muskel. Den känslan fick jag ikväll efter mitt crossfit pass. Det har gått fem veckor sen jag började med det här i Vasa och nu börjar jag äntligen känna att det gett nånting och jag känner att jag kan börja ge allt. Sån super härlig känsla!
Dagens träningssaldo:

  • poledance 1 timme 15 minuter
  • crossfit ca. 15 minuter

Här ser ni annars min nyfunna idol vad det gäller träning, vilken superkropp! Helt enligt hur jag vill se ut, så där lagom mycket muskler! Alexandra Bring är namnet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar