onsdag 9 oktober 2013

Bilder från köket



Idag hände det plötsligt. Jag hade just kommit hem från skolan och suttit en stund vid datorn. Normalt när jag är klar med bloggandet osv. så brukar jag stiga upp och börja på med de tusen olika sysslor som behövs göras. Men idag var den dagen äntligen här då jag kom fram till att det inte fanns nånting att göra. Lägenheten är så gott som klar (förutom små saker som vi med tiden får fixa) och det fanns heller inga andra måsten. Vilken känsla! VARJE dag sen jag flyttade till Vasa har det funnits tusentals saker som jag måste få gjort men idag kunde jag bara göra det jag ville. Från och med idag ska jag börja sätta mer tid på skola, träning och annat som jag vill göra :D

Hur som haver, att baka och göra mat är som ni kanske förstått ett stort intresse så här får ni några bilder från köket under de här senaste dagarna. Säg till om ni vill ha recept på något.


Morotssemlor <3 Jag älskar att göra mitt egna bröd, då vet man vad det innehåller!


Jag överdoserar alltid morötter, hehe. Vill det ska bli riktigt saftigt.




Fick av någon märklig anledning lust att göra kåldolmar i söndags. Det har aldrig hänt förr och jaa, de är verkligen de fulaste jag nånsin sett. Men vad gör det när de var så fruktansvärt goda!


Lycka när Jona kom hem med ett våffeljärn <3


Eftersom att jag fick besök igår så gjorde jag goda chokladmuffins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar