torsdag 24 oktober 2013

Bäst i test mot finnar!


Jag har sagt det förr men jag säger det igen. Apotekets Basiron är utan tvekan bäst mot finnar. Jag har inte problem med min hy längre men en gång per vecka/varannan vecka så smörjer jag på den där var jag normalt får finnar/pormaskar och för det mesta har jag helt felfri hy dagen efter. Men den är stark så det gäller att inte ta för mycket och inte på för stora områden, då kan man bli väldigt röd. Så tips till er som vill ha en effektiv produkt! (Men kom ihåg, bara för att den fungerar åt mig behöver den inte fungera åt dig)

4 kommentarer:

  1. Vill varna för denna produkt speciellt om man har med den till utlandet (varmare länder). En kombination med stark sol och Basiron kan leda till att huden sväller upp, läs bipacksedeln!

    SvaraRadera
  2. Bäst att smörja på på kvällarna och låta det vara över natten och sen tvätta bort på morgonen. Går man ut med det i ansiktet kan man snabbt få missbildningar på huden av solljus, fast solen inte skulle vara stark.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det håller jag med om! :) Jag sätter det alltid på kvällen de gånger jag sätter den och tvättar hur som helst ansiktet på morgonen. Så bra tips!

      Radera