fredag 4 oktober 2013

Träningsinlägg med inspiration

Nu ska jag på allvar försöka komma igång med kategorin hälsa&träning igen. Det har verkligen varit dålig uppdatering på den fronten på senaste men nu ska jag ta mig i kragen. Slutat träna eller äta hälsosamt har jag inte, haha. Tränar som ni kanske minns på Easyfit här i Vasa och hittills är jag nog riktigt nöjd. Jag känner mig taggad, motiverad och variationen som finns på easyfit gör att det känns superkul att träna hårt igen efter sommaren. På måndagar har jag alltid bokat in crossfit men utöver det springer jag bara på pass när jag hinner. Till exempel kettlebells har blivit en stor favorit. På själva gymmet försöker jag vara mer sällan då jag lätt tröttnar. 
Ikväll har de ett program som heter BODY så det ska jag försöka hinna till. Låter riktigt bra i beskrivningen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar