lördag 5 maj 2012

Till dig

Till dig Rebecca som undrade över vad du ska matcha den gröna klänningen med för skor :D Här är de som jag skulle använda till :)
Enkla, svarta pumps
Nelly  Shoes - Alvine
Nelly

Pumps
Din sko

Enkla nätta, sandaletter. Också i svart.

THIN STRAP SANDALS
Zara

BASIC SANDAL
Zara
Nelly  Shoes - Cit
Nelly


Svår färg och modell på klänningen så inte så lätt att hitta passande skor, haha. Började också fundera på om ett par beigea skor skulle gå till men jag vet inte... Jag kommer i alla fall bara köra på svarta till :) 
Nelly  Shoes - Claudette

Sen om man blir trött i fötterna av högklackat skulle ett par söta, svarta ballerinas gå till :)

Ja det här är nu vad jag anser :) Vad säger ni mina läsare? Vad skulle ni använda till?

1 kommentar:

  1. Oj tack så mkt ! Va snällt att du svara så fort ^^ Men en fråga till.. Vad kan man bära utanför då ? ^^ Som en liten jacka eller annat ? Eller är det bäst att köra utan ..

    SvaraRadera