söndag 6 oktober 2013

Lyxig frukost

Söndagen till ära lyxade jag till frukosten lite. 



2 kommentarer:

  1. Angående easyfit. Jag skulle vilja ha en recension av gymmet. Talar de finska där eller har de en tvåspråkig service. Hur anmäler man sig till deras gruppträningar och vad är visuella gruppträningar. Vad kostar det. Billigt/dyrt? Stämmer deras schema som dom har på deras hemsida. Vad tränar du där? Ge betyg! Jag hittar nästan ingen info alls om gymmet pris och hur man går till väga för att anmäla sig. Bor några kilometer bort från gymmet och vill inte cykla dit ifall jag inte ryms med i nån grupp eller säga ifrån ifall det är för dyrt. Fattig studerande här, ja. Så snälla, skrirv om allt du vet som kan hjälpa. För jag har fått veta att easyfit är det billigaste gym, men hur billigt så vet jag inte. Vill ha det i siffror :) Kram!

    SvaraRadera