lördag 5 oktober 2013

Starta eget företag workshop

Såg för ett par veckor sen att möjligheten att gå på en worshop om att starta eget företag fanns här i Vasa och jag anmälde mig direkt. Workshoppen gick av stapeln i morse och jag kom för en liten stund sen hem. Det var en hel del info på en och samma gång men jag är väldigt glad över att jag tog kursen! Jag har länge tänkt att mitt mål här i livet ska vara att starta mitt egna företag (kanske inte allt för långt in i framtiden) och nu känns det som att man i alla fall fick en liten inblick i hur detta ska gå till och med vilka man ska ta kontakt. Så en riktig lärorik dag har det varit!
Nu ska jag vila mig en stund (huvudet blev verkligen sprängfyllt med information) och sen ska jag fixa till mig och åka hem till Annas. Blir en helkväll med tacos, kanske film och sen en drink på någon trevlig bar. Så jag kommer att ha en mycket trevlig lördag kväll!

Ja förresten, måste bara berätta. Som ni kanske vet så följer jag syskonen Backs träningsbloggar och tycker att de är väldigt duktiga, så tror ni inte att jag blev lite starstrucked när de alla tre sitter i salen där företagsworkshoppen hölls, hehe :) http://argetfit.se/argetfit/sara-back http://camillamillas.blogspot.fi/ http://trainerrobbe.blogspot.fi/


Jag är en sån som hellre har personer i min närmiljö att se upp till. Känns ju inte riktigt som att man ska lyckas om man tänker på nån stor världskändis som Madonna men med personer som man lättare kan relatera till så känns det också som att man får mer gnista till att själv kämpa för sin sak. Och nu syftar jag ju inte på en karriär inom varken sångvärlden eller fitnessvärlden utan mer så där allmänt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar