onsdag 2 oktober 2013

Uppdatering


Hej på er! Känns som att jag skrivit så lite de senaste dagarna om vad jag gör så tänkte att jag ska ge er en ordentlig uppdatering nu. Har haft väldigt fullt upp så har bara snabbt laddat upp bilder utan att skriva speciellt mycket. 
Men vad gjorde jag i söndags? Jag gjorde skolarbeten, var på gymmet och myste tillsammans med Jona till en film. I måndags hade vi skola och var på det superroliga studiebesöket till Carpelan Cosmetics där jag shoppade loss på nagelprodukter. Igår tisdag hade vi arbetsmiljö i skolan och på kvällen hade min klass det som kallas Vasa loppet. Då går man runt till allas lägenheter och tittar hur alla bor. SUPER roligt och det känns som att man kom alla så mycket närmare då man får se det mest privata. Jag verkligen stormälskar min klass, de är så fina hela bunten! <3

Roligt att se hur personligheten faktiskt speglas i lägenheten och i dess inredning, det säger nog rätt mycket om en hur man bor. På tal om inredning så ska ni om en stund få en stor dos av bilder från min och Jonas lägenhet. Nu börjar äntligen det mesta vara färdigt så nu känns det som att vi kan börja leva här, haha. 

Förresten, visste ni att jag nu har 99 gillningar på fejjan? Vore superkul att spräcka det och komma till 100 *blinkblink ;) https://www.facebook.com/SandraEmilia 

Puss på er! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar